onsdag 26. september 2012

Endelig ferie..

Ja da er det endelig tid for litt ferie for oss..Og for en ferie!!! Har leid oss en flott liten vingård i Flayosc, ca 1 time unna Nice..Og gjett om vi gleder oss..Nå skal markeder endelig studeres litt nærmere, for dette har jeg hatt lyst til lenge..Bare tenk å vandre i de små vakre gatene i de gamle bydelene, sette seg ned med en latte å bare nyte tilværelsen..Har jo fått så mange fine tips fra Malivas verden, hun er jo så heldig å få bo der nede..
Viser dere et bilde av stedet,men dere skal nok få se bedre bilder senere..



                                                  Vakkert og så romantisk..Dette bilde er funnet på Pinterest,og til dere som ikke har tittet innom der, anbefaler jeg dere det på det sterkeste..Mange nydelige bilder og enda flere ideer og tips til alt mulig du kan tenke deg..


Butikken blir da desverre stengt førstkommende helg, men åpner igjen Fredag 5 Oktober..
Da er det forhåpentligvis kommet mere varer, bla fra Barfota..Masse nydelige skjerf ,smykker og vesker ventes inn derfra...Julemarkedet 24 Nov er vi godt i gang med å planlegge, er det noen som ønsker en stand denne dagen, så send meg en mail..Tar kontakt med dere  når jeg kommer hjem igjen..


                                                       Passez une bonne semaine 
                                                                     Bente

6 kommentarer:

  1. Hei:)
    Dette hørtes helt nydelig ut:) blir litt misunnelig nå hi hi hi ....
    Så aldeles herlig ut og det kommer til å bli en kjempe ferie tenker jeg:)
    Frankrike er jo mekka land for oss interiør elskere:)
    Husker du spurt om jeg dro nedover selv for å hente inn varer, men nei....
    Har en leverandør som jeg kjøper inn varer av, men drømmen er å kunne dra nedover selv en gang å handle på markeder ol:)
    Men økonomisk sett har jeg ikke anledning til pr i dag, men kanskje en gang:)
    Jeg driver veldig lite og ikke mange som veit om meg enda, så får se åssen det går....

    Ønsker deg ihvertfall en strålende ferie, kos deg masse:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så FANTASTISK det høres ut!! Håper du klarer å lirke inn et blogginnlegg eller to mens du er der da...Tenk så mange fine motiver du vil finne å ta bilde av der, ta deg en hel foto-dag hvis du kan, er så herlig å bare jakte på motiver når man er i Frankrike,. Det er jo motiver OVER ALT nesten. Ønsker deg en kjempegod tur og håper du finner masse fint på markedene også. Misunner deg - men på en god måte =) klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. For en glede å kunne bo på vingård, rusle i de små franske landsbyer, gå på markeder... Blir spennende å se hva du finner.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  4. Heldige deg :)) Nyt dagene ♥

    Titt gjerne inn på min nye blogg butikk,linken er på siden av bloggen min :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Dette hørtes kjekt ut!!! Så heldig du er! Kos dere masse. Håper du finner mye kjekt! En gang skal jeg også få oppleve dette (drømmer)

    God ferie!!

    Klem:-)

    SvarSlett
  6. Wow....nå venter jeg spent på reisebrev fra deg også;o) Kos deg!
    Varm klem fra Maliva

    SvarSlett