fredag 27. mai 2011

Vi feirer to års jubileum

Hipp hurra vi feirer to års jubileum Lørdag 28 Mai..Butikken er fyllt opp med nye varer og gleder oss til å feire dagen med dere..Det vil være mange flotte tilbud, og håper derfor dere legger turen innom oss i helgen...
På min årlige tur til Danmark fant jeg også masse lekkert. Bilder derfa må komme litt senere,men det var en utrolig flott tur..Ser at det er flere av dere bloggere som har vært på Livsstilsmessen og hos vår kjære Rikke på http://www.honningogflora.dk/. Full av inspirasjon gleder jeg meg til denne helgen..Har pyntet og "stæsjet" butikken så dere er alle hjertlig velkommen.. Nedenfor ser dere nye flotte lyskroner fra Chic Antique..
Ha en fortreffelig flott helg,og håper dere nyter de siste dager igjen av denne måned..Huff,tiden flyr av sted..


                           ÅPNINGSTIDER: FRE 12-17 LØR 11-16 SØN 12-16

                            
                                                VARME HILSNER FRA BENTE

1 kommentar:

  1. Jeg har hatt samme problem som deg med å få lagt inn kommentarer. Vet ikke hva jeg gjorde til slutt, men nå fungerer det igjen.

    Bente

    SvarSlett