fredag 4. februar 2011

En flott dag

Våger ikke tro det, men håper våren snart er i anmars...Bort med bar og mose og inn med løk og annet vårlig. Her har jeg plantet tasetter i suppeterrinen og ble bare så hærlig.


Gleder meg ellers til alle klærne kommer snart. Har jo bestillt masse lekkert tøy fra Cream, tresko fra Calou og det kommer også inn nydelige klær fra Tina Wodstrup.


Har også fått ryddet litt ute i dag,plukket litt bjørke kvister og pyntet opp en krans som hadde sett sine bedre dager....





Har også funnet et par nye leverandører som har masse lekkert, så jeg gleder meg virkelig til denne sesongen. Skal nok fortelle litt mere om det senere. Har ellers bestillt inn varer fra mine faste leverandører dom Ib Laursen, Chic Antique,Dommo by Gawor JdL,pluss noen små leverandører.
Butikken åpner 15 April og jeg GLEDER meg:))






NYT HELGEN FOLKENS:)))
Vårklem fra

9 kommentarer:

  1. Så kosleg blomane i den terrinen var...Er så kolseg å plante i slike kvite sarte "blomsterpotter":)
    Kosleg du hadde fått det ute også! Det hadde trengs her også skal eg sei;)

    Ha ein flott dag!

    SvarSlett
  2. hei Bente.
    så vakre bilder, å nydelig med løk i terrinen, den minner å varsler vår, her er mildt om dagen, dnøen smelter å sola skinner. vår?? hmm tør ikke håpe helt ennu jeg da. februar kan by på overraskelser.
    ønsker deg en nydelig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen, ikke så veldig lenge til du åpner igjen da! Herlige bilder hos deg. Blir spennende å høre hvilken ny leverandør du har funnet. Koselig at du likte det første "sleppet" mitt også,kommer masse mer nytt de nærmeste dagene.

    SvarSlett
  4. Hei. Det så skikkelig kos ut. Mine blå perleblomster er snart avblomstrer så dette så ut til å kunne bli en god erstatning. Her er MASSE snø enda selv om det har vært mildt og smeltet en del så kom det noen cm i natt igjen. Bor slik til så vi venter ikke på bare plener før i april. Kos deg masse i helge - mye fine bilder her fra butikken din.
    Klem Be.

    SvarSlett
  5. Tusind tak for din hilsen til min søn :-)
    Det er så dejligt, nu hvor foråret kan mærkes. Og så er det spændende, når der kommer nye varer hjem til butikken. Vi får en del gamle ting fra Frankrig og Belgien, og det er ikke altid, vi ved, hvad der kommer hjem, når vi bestiller. Men spændende er det.
    Hav en dejlig aften
    Birgitte

    SvarSlett
  6. Ja nå lager vi litt vår inne.. våren lar nok vente på seg ute ..iallefall her...

    Nydleieg bilder..likte terrinen din veldig godt


    Nyt helgen =)

    Klemme r

    SvarSlett
  7. Hej Bente!
    Underbara bilder...
    Din header inspirerar mig jättemycket, såå fin!

    Stor Klem från mig/ Therese

    SvarSlett
  8. Så gøy med varebestilling!! Må ta meg en tur til den butikken din engang altså!! Fine bilder du viser, ha en super kveld! Klem

    SvarSlett