fredag 21. januar 2011

HELG

Fredagsblogging er alltid koselig. Vet ikke helt hva det er men, fredag er en deilig dag. Har sikkert noe med fri, sove litt lenger, ja ta det litt med ro... Dagen i dag har her blitt brukt til å vaske, rydde, og gjøre det pent. Her feirer vi meg med boller og brus, hm,hm....Begynner å kjenne meg ganske så stor, uff årene flyr avsted. Her skal helgen nytes med familie og venner..
Et skirenn i bygda i morgen topper nok alt...Da skal det arrangeres løp med premier, grilling og masse kos. Holder ellers på med å gjøre klart stuen i bryggerhuset, klærne kommer nok om en måneds tid så det er bare å henge i stroppen..Prøver også å få til en Spania tur tidlig i februar. Lengter veldig etter litt sol og varme...Nei, her skal det dekkes bord.
Håper dere også får en minnerik helg:))


MANGE KLEMMER FRA MEG:))

7 kommentarer:

  1. her må det være fødselsdag feiring på gang,
    gratulere masse,
    ja fredaga blogging er stas, koselig å avslappende, det er helg,
    ønsker deg en begivensrik å hyggelig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. ja fredagen er en god dag.,, iallefall når man har fri...

    en skikkelig kose dag..

    Så spennende med bryggerhuset... blir nok kjempefint..
    god helg ..kos deg masse..

    klemmer 0)

    SvarSlett
  3. Gratulerer og kos deg på "bollefest".

    God helg! Klem,

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse :) Du holder deg knallfint så ikke bekymr deg for tallene, det er nemlig bare det de er TALL :)
    Riktig god helg og enig med du, fredag er en fin dag :)

    Klem Ninagull :)

    SvarSlett
  5. Hei Bente.

    Så spennende med klær fra Cream og sko fra Calou.
    Dette blir garantert suksses :O)
    Det har det i allefall blitt hos meg :O)
    Her går det i 100 som vanlig :O)
    Har fått skjerf fra Becksondergaard. Kjempe morsomt at jeg har fått innpass dere. Et godt tips til deg også .O)
    Fikk skjerfene på fredag,i helgen har jeg solgt 6 stk .O)
    Lykke til :O)
    Håper vi støter på hverandre på messen. Skal ditt på torsdag.

    Cos Lisa

    SvarSlett
  6. Hej Bente!
    vad härligt att åka till Spanien, jag längtar också efter sol o värme....

    Härlig bild som inspirerar!
    Kraaam Therese

    SvarSlett
  7. Hei Bente
    Oj, da som tiden flyr… en liten stund siden jeg fikk lagt igjen en kommentar her inne hos deg :) Fredager er en fantastisk deilig dag, helt enig :) … og snart er vi der igjen *hihi..* Så flott sted du har, skulle ønske jeg bodde nærmere – men er veldig glad for at du legger ut bilder… Hørtes ut som det er mye fint du skal få inn også . Meldt meg også inn på Facebook siden din… Ønsker deg en fin fin uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett