torsdag 2. desember 2010

Salg på alle varer i helgen

Vinteren har virkelig satt sine spor og med den kulden som er nå om dagen har jeg derfor valgt å stenge butikken litt tidligere enn planlagt. Butikken min er ikke beregnet for så ekstrem kulde vi har nå om dagen. Sliter med å holde det varmt og blir derfor ikke noe koselig. Dyrt blir det også, fyrer jo bare med strøm. Derfor blir det siste helg i denne sesong fra og med i morgen. Har igjen masse fine varer, bla skilter med koselige oppskrifter, god jul og desember skilt. Servietter og puter med engler fra Sagen samt juleevangeliet. Potter, krukker, lysestaker,kjøkkenhåndkler fra Krasilnikoff, og masse mere. Kom, ta en titt og jeg er sikker på at du finner noe. Har også igjen 1 stk julebok fra Jeanne d'Arc og 1 stk Lev vackert av Petra og Ingela. Mail meg om det er noen som ønsker seg en av dem, kjempekoselig julegave... Håper noen av dere har anledning til å ta turen innom, her har du mulighet til å finne noen rimelige julegaver...
Varm gløgg serveres..:))




Skal også i helgen feire vår datter som fyller 16 år, endelig....
Ps blir nok jaget ut av huset på Lørdagskvelden tenker jeg:)
Ønsker alle mine venner en riktig flott førjulshelg...

4 kommentarer:

  1. Uff ja ..når man ikke får varmen i huset blir det ikke noe kjekt...men så koselig for de som kan stikke innom deg da..

    grattis på forskudd til datteren sin 16 års dag...

    Nydelig vinterbilde...

    Ønkser deg en fin fin dag..

    klemmer )=)

    SvarSlett
  2. God kveld Bente :O)

    Oi.......... gir du deg alt nå da ?
    Du skulle ha lagt ut flere bilder av tingene dine.
    Liker sølv kongelen du har på toppen av bloggen .O)
    Håper du kommer på mandag ?
    Kan du ta med deg et par eller 3 stk kongler på mandag om du kommer ?
    Og om du har flere igjen da ?
    Vi ringes .O)
    Det er på dagen ca KL 12.00. og det varer til krampa tar oss :O)
    Ha en super helg.
    PS: håper inderlig at du kommer :O)

    Cos Lisa

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Synd med den lange kulden,slik at du må stenge tidligere..
    Men ikke kjekt å fryse eller da..
    Ser du har masse fint!!
    Her har jeg en veldig dum bratt bakke på vinteren,som gjør at jeg må stenge av og til.

    Ønsker deg og dine en koselig førjulstid :)
    Klem Siw

    SvarSlett
  4. Er nok mange som gjerne skulle kommet til deg, men som bor litt for langt unna. Synes du skal ta masse bilder av det du har og lage salgpåbloggenfest =)

    SvarSlett