torsdag 22. juli 2010

Gammel brødboks

I dag måtte jeg bare vise dere min nye brødboks. En eldre dame som hadde vært innom min butikk i fjor så at jeg solgte gamle ting og kom derfor innom for å gi meg denne flotte brødboksen. Jeg ble hoppende glad for den var bare "hærlig"og kjempeglad at den ikke var blitt kastet. Det var det som hadde skjedd om jeg ikke ville hatt den.


Den passer perfekt inn her i huset, passe slitt i kantene.


Nydelig porselensknott.....Her er det også plass til mange brød, så jeg får vel sette i gang med litt baking igjen..


I butikken har det kommet inn masse nytt av gamle saker og ting. Store flotte bilder som jeg vil legge ut for salg på nettet, skal vise dere senere. Legger også ut bilder av andre ting som finnes i butikken senere. Flotte serviser, mugger, nydelige gamle tekstiler, kjøkkenhåndkler, bestikk ,gamle melbokser til å henge på veggen og masse mere. Har endelig fått meg en porselens skjærefjøl, mm...nydelig.




Ha en strålende fin dag alle lesere, og takker så mye for fine kommentarer.
Jeg blir kjempeglad når dere legger igjen et lite spor:-))


9 kommentarer:

  1. Åhh for en herlig brødboks :))
    Skjønner godt du ble glad for den...

    Ønsker deg en fin dag :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hei Bente.

    Så moro at det gikk bra for deg på markedet :O)
    Det er litt rart å ikke ha markde her i år. Men men sånn er det. nå dobbelt gleder jeg meg til julemarkedet :O)
    Været er ikke helt på topp om dagen, men da blir det jo bedre inne .O)
    Så jeg er veldig fornøyd med det.
    Håper du stor koser deg på den flotte gården deres.
    Jeg Synes det er helt herlig :O)
    Kos deg med ute å inne prosjekter, så prekæs vi senere :O)
    PS: ille kos brødboks .O)

    Cos Lisa

    SvarSlett
  3. WOW...det var en smuk brødboks.
    Herlig!

    Fortsat god sommer fra Lisbeth

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ så skjønn brldboks... herlig farge... så godt at damen ga den til deg =)

    herlige bilder..

    SvarSlett
  5. Det er så lekkert hos deg, og brødboksen var intet unntak.

    SvarSlett
  6. Så koselig for meg å høre at du får skryt for kortene! Og ja, jeg koser meg virkelig med disse deilige feriedagene. Er så utrolig koselig å ha familien min på besøk, og denne gangen er det en av mine kjære søstre med familie. Masse latter og god mat og drikke og sene kvelder...herlig!Håper du også har mulighet til å ta litt ferie mens det enda er sommer?? Ønsker deg en fin helg! klem fra Ann-Helen

    SvarSlett
  7. Kjempefin brødboks du har fått.
    Gleder meg til og se i nettbutikken nyhetene du har fått inn.

    Klem

    SvarSlett
  8. Jeg har også en slik brødboks, bare at den er rød.
    Porselensknotten er også den samme.

    SvarSlett