torsdag 11. mars 2010

Solen skinner

Endelig kan man si at våren er i anmars. Her hos meg er det bare så nydelig , solen skinner og til og med gradestokken viser mange plussgrader i dag.
Håper dere andre også får smake på litt av dette. Venter fortsatt på mere varer og ble lovet at de skulle være sendt fra Danmark, så da er de nok her til neste uke. Butikken åpner til påske og vil være åpen i helgene fram til Mai, da begynner jeg med andre åpningstider.


I butikken vil jeg også utover våren selge saueskinn fra villsau. Vi har i dag 40 stk og venter som sagt en stor gjeng med lam utover våren. Skinnene fra i fjor er inne til preparering og ventes tilbake i mai måned. De er i mange flotte farger, alt fra lyse grå, brune, sorte og hvite. Ps, (skinnet i stolen er ikke villsau)



Her er også noe av det jeg fant på Bella senter I København. Måtte selfølgelig ha med meg noen vakre hyacinter hjem også....



Nå må jeg løpe, skal på bruktmarked på Tanum Herredshus. Lopper , lopper...
Kanskje jeg finner no spennende, skal i så fall vise dere det..











9 kommentarer:

  1. Hej Bente! Tack för titten hos mig. Hoppas allt är bra med dig. Åh! Jag fullkomligt älskar dina vackra o smakfulla bilder! Det ser såå fint ut i din butik! Kram Therese

    SvarSlett
  2. Hei Bente.
    Våres her og, deilig nå om dagen. Vakre ting og bilder. Ha en fin kveld.
    Ps vi lurer på om når vi eventuellt kan ta den turen bort til deg? Kan du på Tirsdager??
    Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Hei Bente...

    her var det mange herlige skatter du... nydelige bilder du har tatt... så spennende med loppis da... håper du finner noen fine skatter..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  4. Hei Bente
    Så fantastiske herlige bilder du viser. Ble forelsket i den gamle vekta di ♥ og så spennende at du skal selge skinn. Håper på bilder og pris. Ønsker deg en fortsatt fin kveld og morgendag…. Klemmer fra Mette

    SvarSlett
  5. Hei Bente
    Herlig at sola skinner...det gjør den her også.
    Nydelige bilder du viser fra butikken din, jeg gleder meg til turen.Terinen med svibler er nydelig, alle er så alergiske her at jeg må ha hyasintene ute, men nå som kulda er borte går jo det fin.
    God helg til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  6. Tack för din rara hälsning, en så vacker blogg du har och jag hälsar så gärna på dig igen....0) här har våren försvunnit, har snöat på förmiddagen, ha en skön fredag, KRAM VIOLA

    SvarSlett
  7. Kikar in o önskar dig en trevlig o skön helg! Kram Therese

    SvarSlett
  8. Hoppas att solen lyst på dig vännen! Här börjar man känna av våren ...Äntligen! Ha en skön söndag! Vårkramar Therese

    SvarSlett
  9. Hei Bente.

    Herlige bilder :o)
    Deilig at solen skinner. Alt er så mye lettere :o)
    Håper du har hatt en fin helg.

    Cos Lisa

    SvarSlett