mandag 8. mars 2010

Lantlig charm

Lantlig charm er en ny bok som kommer for salg i butikken rundt Mai måned.
Styling og tekst er av Anette Hjerpe med den flotte svenske bloggen Lantlif. Fotografen er Katarina Nilsson med bloggen End of the day.
Boken inneholder 180 sider med vakre og flotte bilder,bla fra Anettes hjem. Boken skal visst også inneholde noen oppskrifter....Er ikke i tvil om at dette blir en kjempeflott bok. Gleder meg ...Og for en vakker forside..:)

Alle bilder lånt av Anette
Her er noen av bildene som har blitt lagt ut, resten er selfølgelig holdt igjen tett inntil Anettes hjerte. Boken kan bestilles på mail og min adr er
bente-lovall@hotmail.com eller ringe meg på 98071204. Prisen er jeg ikke helt sikker på enda men ca 450,- tror jeg.



Takker igjen alle dere som har lagt igjen såå koselige kommentarer til innlegget mitt "spiseplassen" Utrolig koselig at også nye lesere finner veien til bloggen min. Ønsker dere en riktig flott og hærlig vår uke, ingenting kan vel bli bedre enn det været vi har hatt og det vi venter fremover nå.

Mange klemmer fra meg:)








2 kommentarer:

  1. Hei Bente.

    Jeg så bilde av spiseplasse din hos nib. Helt fantastisk!

    Legger meg til som følger. For her komme rjeg helt sikkert til å bli inspirert.

    Ønsker deg en fin kveld.
    -Anine-

    SvarSlett
  2. Hei Bente
    Så spennende med en ny interiørbok....den må jeg ha. Jeg er en av forfatterene av boken Sjarmerende gjenbruk, og nå holder jeg på å fotografere bilder til oppfølgeren som kommer i oktober.
    Jeg har hatt besøk av Reidun, Kristin og Lisa i dag og vi planlegger en tur til deg i løpet av våren. Butikken din ser så koselig og sjarmerende ut ...jeg gleder meg til besøket.
    God uke til deg.
    klem...Ellen

    SvarSlett