fredag 19. mars 2010

Jeanne d'Arc Living


Jeanne d'Arc kommer igjen med noen hærlige nyheter. Denne gang er det noen fantastiske nydelige glass. Både rødvin,hvitvin og vannglass. Kommer også med vakre vaser og karaffler.



Stadig noe nytt og godt er det. Vi interiør elskere er jo hele tiden på jakt etter noe nytt og spennende. For min del behøver det ikke være noe som er nytt men gjerne noe gammelt. Det er jo nytt for meg. Reiser i dag en tur til Sverige for å handle inn litt gammelt til butikken. Trenger noe nytt av det gamle. Alltid spennende på loppis...Er jo så heldig å ha kjente der nede som hjelper meg med det.


I dag er det regn og tåke men gråter ikke av den grunn. Synes det i grunn er deilig for da forsvinner jo all snøen. Vår,vår......er det vi vil ha nå.
Ønsker dere en deilig weekend:)
























7 kommentarer:

  1. Det er så koselig å komme inn i denne bloggen din! Og jeg har kjempe lyst å ta en tur i den virkelige butikken også ettehvert! Det kan fort hende jeg dukker opp ja! ;O)

    Og så er det så koselig navn du har på din butikk! OTHILIE. Det var det "tante Tila"-min egentlig het. Hun ble bare kaldt Tila ;O)

    Ha en fin dag!
    Liv

    SvarSlett
  2. ååå de var bare lekre,
    vet du hva prisen på de blir?
    klem fra sylvia som ønsker deg en flott helg.
    det våres vel hos dere å.

    SvarSlett
  3. Å hjelpe meg for nokren nydelege glas!
    Å du...,nyyyydelege sommarbilder da!
    Eg er så glad i namnet du har på butikken din..I 9 mnd heitte vår lisje Olav det(Vi fekk beskjed på to ultralydar at det var ei jente:)
    Takk for gode ord frå deg♥
    Ønskar deg ei flotte helg♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  4. God kveld Bente :o)

    Såååå lekkre glass og karaffel:o)
    Har endelig tatt kvelden.
    Vi har feiret tulla vår... 14 år. Hele klassen var innvitert. Super ungdom :o)
    I morgen blir det deilig middag, rødvin og soffaen til kvelds :o)
    Ønsker deg og dine en herlig helg :O)

    Cos Lisa

    SvarSlett
  5. Nydelige glass... så herlig å kunne resie til nabolandet og shoppe på loppis...

    Ønsker deg en fin søndag::

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Takk for koselig besøk hos meg:) Den Sverige turen høres fryktelig spennende ut! Håper du finner mye spennende og at vi får en liten kikk på det her på bloggen også??Synd at det er så stive priser på brukthandlerne her i Norge! Jeg var innom en av de her for et par dager siden og fant et nokså ok putetrekk, og tenkte at hvis det ikke kostet mer enn 100 kr, skulle det bli med meg hjem. Men hun skulle ha 250 kr og pruting var ikke aktuelt.Det er liksom grenser for hvor gøy det er å gå på brukthandelen da!

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Å så fint du har gjort det.Du skulle vært hos meg å stylet litt,er ikke ferdig enda.På toppen har jeg dratt på meg en skikkelig forkjøelse.Heldigvis kommer Ellen å hjelper meg imorgen.Vi snakker hele tiden på å ta en tur til deg,vi finner på en dag snart.
    lykke til i helgen.
    Klem fra meg.

    SvarSlett